Bokat och fixat

Nu ska det bli träning. Tänkte kika förbi gymmet imorrn efter jobbet och köra lite smått. Sen gymmet på lördag med Hanna och sen får man se om det blir nå söndag. Till veckan blir det också hårdträning.
Det enda problemet är att jag är så jävla hungrig hela tiden. Kan äta vad som helst! Jag måste som hålla i mig i armen för att inte gå till kylskåpet och haffa några underbara bullar. Hur kan man vara så hungrig vissa perioder och helt passé för mat en annan. Konstigt det där.
Men som jag precis sa till Izza, våra tatueringar kräver en snygg kropp hahahahahah
Suck kan jag inte få sova nu så jag håller mig borta från maten!




Time to start?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Till veckan ger vi gärnet med träningen ;P

2009-11-20 @ 06:38:08
URL: http://izzao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0