Bloglovin

Jag visade mina fina favorit lista på alla bloggar och jag tror det var Nina som blev förvånad: Varför lägger du inte upp dom på bloglovin? Ja varför har jag inte gjort det? Men nu ni, nu har jag kämpat som satan och tagit bort alla på favoriter och slängt in dem på bloglovin och det tog sin lilla tid kan jag lova ;) Men jag tror det här kommer bli lättare och lite roligare.. Vi ser väl ;)

Nu ska jag ta bort bilder samtidigt som jag lägger in låter i min Spotify grejjs? Emo, varför var du tvungen att lägga in spotify? Nu blir jag stressad varje gång jag ska lyssna på musik och inte kommer på vilken jag ska skriva in.. Vilka problem jag har hahaha nej men tack evan ;)


Haha vilken smörkommentar jag fick av dig Helena ;) Men jag gillar sånt! ;) Du glänser också! hah Så nu får du pallra dig till Gällivare så ska vi glänsa tillsammans =)


Kommentarer
Postat av: Evan

Haha, varsågod.. ;) Men för varje låt du kommer på, spara och sedan har du fyllt din playlist;)

2009-12-01 @ 00:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0