Bildregn

Nu är jag bättre. tänkte slänga in ett bildregn.. ska väl försöka förklara så gott de går om helgen.
På fredagen blev jag bjuden på fin middag hos Ida. Det var lammstek, klyftpotatis med kantarell sås. gudomligt gott! Det vattnas i munnen bara jag tänker på det :)
Dom som var på middagen var jag, Ida, Alex, Jossan,Anna, Vanja, Jenny, Hanna och hennes kille som jag glömt namnet på =) Sen kom en tjej som hette Erica.

fick med mig Anna, Erica och Jenny till stan för att gå på Olles. Men vi kom inte in för man var tvungen att förköp. kasst. Blev riktigt besviken men vi drog mot Nex och där kommer vi inte heller in för de för fullt. jaha? Bara att fixa skjuts och åka tillbaka till Ida. Men det var trevligt, vi satt och spelade kort och drack vin =) Och jag drog hem vid halv 2 tiden.

På lördag så drog jag till nå folk och började dricka vid 2 tiden. haha oj vad man skrattade! speciellt när Tommy kom in och hade klätt ut sig till en tjej hahahahah

Vi drog mot skidan och svammlade och det blev en och annan drink för mkt. för fest var inte så mkt att prata om. drog iaf hem efter hm "förfesten" bytte om och drog mot krogen. alltså björnis, men sket i de när jag nästan var framme. några killar blev impade, och jag fick åka med dom till gällivare, drog på nån fest i nån källare och spelade twister med massa killar från södra Sverige haha:D göteborg krossade Gällivare:P

mot Olles och träffa folk och ja fan vad kul de var :P vi satt mest och kollade på "porrfilmen" vi hade framför oss. ett par som juckade mot varandra i kanske 2 timmar, jo jag och Camilla var bestörta ;P 
 
tog taxi hem och nu har jag blivit nykterist haha
Alltså finns så mkt att prata om helgen, men jag orkar verkligen inte skriva! Men som sagt nu blir de lugnt ;P


Anna och Erica


Alex och Ida


Alex och Jossan.


Ida somnade med Tina framför brasan :P


Vi drack lite vin innan skidan


Och vi skrattade


Och skrattade


Men dog av skratt när Tommy kom! haha


Vi drog på skidan


och vi drack skidlärarn

Ja alla drack skidlärarn


Elvis väcktes till liv


Dundret björnen kom på besök. Har saknar våra skoterturer haha


Tomme gillade att klättra på strippstången.


Okej nu har jag lagt in några bilder. det var skit jobbigt! haha enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0