beautiful

Vilken vacker dag det är idag. Den blåa himlen tittar fram så molnen är gula. Det har snöat så träden tyngs ner av snön :) En perfekt dag för tomtemarknad :)

Mamma kommer strax hem efter en prommis med hunden och sen ska vi äta frukost. Vid 1 tiden blir det klippning och sen drar jag och mami på marknaden. Vid 3 tiden åker mamma och jobbar, lite små trist att bli helt ensam.. Vad ska man göra ikväll? Ja bara ligga i sängen och glo, verkar det som. Tur iaf att gymmet får ett besök vid 5.

Förresten. Såg på Murder at 1600 igår. Alltså mordet i vita huset. Har sett den filmen flera gånger men har nog missat slutet varje gång. Jävligt irriterande för jag vet fortfarande inte vem som är mördaren. Men jag kommer ihåg nått med hunden och att presidenten visst var i huset när mordet begåtts. Kan nån berätta slutet på filmen för mig tack ? Jag försökte faktiskt hålla mig vaken igår men mina trötta ögon ville helt enkelt inte hållas öppna :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0