Att ha, ja tack


Jag är aldrig på shopping humör, men nu när jag är pank så vill jag ha allt! Nej skoja =) Men har spanat in en snygg paljettväst på Jive, får se bara hur mkt den kostar, har inte vågat kolla än. Men ifall den kostar under 400 kr så kaaaanske jag köper den. fast jag borde inte? eller? hur som helst så har jag inga pengar nu, så isåfall så köper jag den på mellandagsrean.. Fast då är den säkert slut. Och det kanske är lika bra? Vad är de för fel på mig, paljetter är inte ens snyggt!!! Ändå är jag helt kär i västen på jive och min paljett "tröja" jag köpte på gina, sen finns det ännu en paljett kavaj på bikbok.. Nej det börjar gå överstyr nu.. snart kommer jag glänsa hela jag...
Jag ska hålla mig borta från affärer så mkt jag kan, och då ingår även pressbyrån



Kommentarer
Postat av: Helena

Du behöver inga paljetter för att glänsa ;)

2009-11-30 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0