ajajaj

intresse klubben antecknar, jag har jätte ont i magen. Ska nog snart lägga mig i sängen och tycka synd om mig :/

min dag? Jag har suttit mest.. Men vi var iaf på Thai idag och käka, efter bara 2 tuggor höll jag på att dö. Jag hade nästan hellre ätit en pizza, lr njaa. haha nä men maten var god men lite för stark, men blev lite besviken av buffén. För 85 kr borde man väl ändå få fler än mat rätter än nudlar och ris med kyckling och fläsk.. Nåja det var iaf riktigt trevligt att gå ut och käka och inte bara sitta instängd i salongen :)

När jag kom hem så käkade jag fort sen hämta mormor i kullen och sen mot nån tavelramsmakare. haha vilken komik. Mamma ville att mormor skulle hämta dem och låtsas att de var mormors tavlor.
Först drar kvinnan upp Nallo tavlan, jag: japp de vår, sen kommer Pirak upp.
Kvinnan: Ja den är fin, det är din va?
jag: nä de mam...
mormor: de min.
Känner hur mormor trycker armbågen i mig och jag fattar. yes jag har kunnat det där sen jag var liten och man alltid var tvungen att ljuga om sin ålder så det skulle bli billigare.

nä ska väl läsa lite bloggar och se på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0