Vårruset

Tjoo här kommer lite pics från vårruset! tänkte väl också berätta lite.. Vi träffades halv 6 hos Sanna där vi väntade på alla och därefter gick tillsammans. Det var fullt med folk, helt sjukt! det var visst 800 st föranmälda men det gick även att anmäla sig på plats..  Vi kom dit och jag lämnade väskan. därefter var det uppvärming på G och det var skit kul! haha tänk er 800 st "dansande" tanter :P men måste säga att åldersgruppen var väldigt varierande! det var mindre tjejer från 14 års åldern till 60 kanske =) 

Jag startade på jogg och gå gruppen och det tog 42 minuter för mig, kanske inte super bra men jag är ändå rätt så nöjd och jag joggade faktiskt mer än gick :P försökte även vara lite bättre när vi kom till stan där alla stod och hejjade på oss, man kan ju inte vara en mes och gå då ;P

När jag kom till mål så fick vi nån dricka och banan (den jag fick allergin av) och sen väntade jag, Johanna och Emelie på Sarah och Sanna som gick i strosar gruppen =) därefter hämtade vi vår fina picknick korg :)  Den innehöll en päroncider, hälsofil, 2 choklad kakor (nyttiga hehe) 2 olika bröd förpackningar, leverpastej, skinka och kex =) tror det var allt.. :P Sen blev läppen upp svullen, skulle hitta nån första hjälpen men dom var borta. tänkte höra vad dom tyckte jag skulle göra.. sen drog jag mot sjukan och fick åka hem först vid halv 12 tiden.. 

that's the day;D

Innan starten




Helt slutkörda brudar



Min vackra läpp (jag vet att jag ser svettig ut :P )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0