Tråkigt

Känns lite smått trist när alla namn är upptagna, jag hade vela ha ett grymt roligt namn och hade flera på förslag, såklart hade någon redan norpat åt sig dem. trist:( Så därför får ni nöja er med matildand. Men det är ju väldigt mycket lättare än mitt förra? =)

Nå måste väl skriva lite snabbt om mig! Jag heter Matilda Andersson. Pluggar till frisör på virginska skolan i Örebro och här har jag nu snart bott i 4 år. Men om 1 månad så flyttar jag till Gällivare! Min gamla hemstad där jag är född och uppvuxen. Jag flyttade från Gällivare när jag var 10 år och har bott i Ramsele i 1 år, Nordmaling i 3 år, Jokkmokk i 3 år. 2 av de åren bodde jag även i Örebro och för 2 år sen så flyttade min familj tillbaka till Gällivare. Komplicerat jag vet. men det är väl min livshistoria och det går inte att lära känna mig utan att veta om det här.

Mer om mig kommer väl eftersom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0