Torsdag

Hade lite små trist igår så jag bestämde mig för att dra på stan där Martin, Peter och Jocke var, och Jockes syrra och hennes kille som var på besök =)

Jag råkade dra på mig en alldeles för kort klänning och kände mig hemsk när jag gick där, vågade bara cykla till polis stationen sen gick jag till O'learys och skämdes, men hellre det än att cykla och visa muttan med vinden haha

Jag fick iaf en ölis av Peter, vi satt som mest och svammla och hade rätt så allmänt trevligt, iaf jag, sen strängde placet.. så träffade jag Gällivare bor (de ni!) Vi gick på Pitchers och dom stängde 12.. suck och på harrys var det inget vidare röjj

Jag gick till Liquid där killarna var, jag lånade toan..
jag slogs av nått märkligt.. borde man inte lära sig av andra?
MM baren fick väl lägga ner för att det vart minderåringar där? Men på Liquid så hade dom ingen vakt..  och man fick bära ut drickat från dörren till uteservering själv.. men det får man egentligen inte!
Därför att på MM/liquid så är det en gåväg mellan dörren och uteserveringen som kanske är 1 ½ meter men det måste ändå vara en från personalen som bär över drickat.. (töntigt men så är det)  Frågan är, vill Liquid redan bli av med sitt serverings tillstånd?

Idag har det vart helt okej, har läst lite på min bok.. sen har jag legat i sängen och pluggat hah,, sen gjort lite mat, köttbullar med makaroner, mummaaa  där efter pluggat lite mer och sen gymmet!
Oj så duktig jag är..
Förr var jag verkligen alltid på gymmet men nu hinner jag aldrig men ändå är det fan samma personer där som sist, eller så krockar vi bara alltid? Jag känner praktiskt taget igen alla som är där och det stör mig.. förr gjorde det inte det men nu.. kan dom skaffa sig ett liv? hahaha

men nu ska jag plugga sen klockan 18.00 blir det middag med Oskar, ska få det i födelsepresent =)  sen kanske det blir bio,, fick ju en biobiljett för att jag deltog som funktionär på draget och tänkte att man måste hinna utnyttja den också =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0