tjoooohoo

Har vart lite off på bloggen nu men det finns såklart en naturlig anledning.. har haft massor av annat roligt för mig ;P
Och en del plugg så jag har vart lite trött där emellan =)

Men åh så mkt som har hänt! i onsdag så fixade jag 4 balfrisyrer och bilderna kommer upp sen när jag har tid! min kamera är lite konstig för när jag haft in dem på datorn så kan jag inte spara bilderna utan måste lägga upp dem direkt.. och sen kan bilderna försvinne och det vill jag INTE!

Vi har även bowlat i onsdags, och jag var rätt så hajj på det, jag och Joanna ägde alla ;D

i torsdags så var vi på kvinnersta skolan, alltså bonde skolan.. vi fick mjölka kor, träffa kalvar, klappa ormar, se ödlor, marsvin, kaniner, hästar, och en massa mer:P bilder kommer såklart också!

på kvällen vankades det bal på stora hotellet. anna och janne kom till mig och vi hade lite förferre medan jag sminkade mig och anna fixade det sista på klänningen, sen fick vi skjuts i en riktigt nice bil=)
Balen var rolig, i början var det mingel i 1 timme, vi fick ett glas champa, och det fanns en fotograf där så vi fick bilder.
Sen blev det middag som bestod av:
förrätt: skagenröra i tunnbröd.. jätte god!
varmrätt: potatis gratäng med kyckling filé. lite smått besviken, trodde de var fläskfile först men men det dög iaf.
efterrätt: choklad kaka med kola sås. de andra fick choklad mousse med mango nått. hehe men jag hade skrivit upp mig som allergisk mot frukt..

Efter balen blev det efterferre på klaras där det var fullt shåå hahaha

idag så vaknade jag till underbart väder! ringde joanna och vi tog oss en tripp till stan där det blev en lunch på La baguette och sen systemet där det blev lite drickedricka =)

Sen har jag, Anna och joanna legat i parken och solat =)  underbart!!

Vid 6 tiden åkte vi till lindesberg och nu sitter jag hos Janne och vi ska grilla ikv. håller på med förberedelserna och jag måste nog sticka och se till så att det blir bra =)
alla springer och frågar mig om det blir bra hah

ja lite kortfattat om allt! lär berätta lite mer sen när bilderna dyker upp :D:D

ha en bra helg! och kväll ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0