Strumpan

Det blev sent på 019 igår så vid 23.15 drog vi mot Strömpis alias Strumpan (av mig iaf) ;P Det var väldens jävla kö och man ville bara sjunka ner i marken suck suck men vi ställde oss ändå.. och det gick ändå rätt så fort, kanske 35 minuter och det är accepterat..

anledningen till att det var så mkt folk var ju såklart att vi är lediga idag men också 18 års gräns.. lite små trist, även fast man är 20 år måste man ändå stå där och dansa med pymeérna ;)

Vi körde nån shottis jag och Saharah och vi blev på G, lr jag iaf! men det var jätte mkt glas på golvet och jag fick glasbitar in i benet, Sarah fick rycka ut dem hahaha

Vi satt som mest och kollade på people, speciellt på vissa brudar som dansade på podiet.. jag lovar, hon visade hela sin rumpa! Det var inte ens nå snyggt , bara fyllepinsamt, men jag har nog gjort samma miss nångång också, men man lär sig :) det var iaf kul att kolla pinsamma människor plus att se alla smeknamn haha =) (det var inte meningen att ni skulle förstå det där)

Sen kom jag och Sarah på att vi flyttar från Örebro om 2 veckor, så vi kan göra exakt vad vi vill! så vi gick och skulle börja härja med folk och jag vet inte om det gick så bra för dom började härja med mig ist:P haha
Haha vi hade nog knäppaste konversationen nånsin tror jag? Men sen hittade killen ett ragg och vi skulle hitta nått nytt offer så stängde krogen:(

Jag blev super sugen på popcorn och cyklar hela vägen till svampen! SVAMPEN! och skämmer ut mig lite där.. dock var inget öppet, vilket var lite konstigt..

det var min onsdag;D men nu ska jag gå och äta! seee yah ;)







Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha :) Jag måste få dom där bilderna nådon dag :)

2009-05-25 @ 13:48:27
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/
Postat av: Lisa

håret vart jätte fint =)

2009-05-26 @ 20:52:30
URL: http://lisaaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0