Söndag

Det blev som jag trodde, jag såg på 2 låtar igår sen la jag mig i sängen och läste på min bok.. Jag somnade runt halv 12 och vaknade kl.07.00 imorse! helt pigg haha Det ni, vakna 7 på en söndag morgon.. jag låg i sängen och tänkte på en massa och vid halv 11 åkte jag till gustavsvik för att simma =)

Jag simmade 1 km, sen mötte jag Sarah och Sanna på krämaren, sen kom Emelie och vi gick till subway för att äta en wunderbar macka ;P

Sen har vi vart hos Sanna och gjort balfrisyrer.. första Sanna sen Emelie. nu ska jag göra håret på Johanna. har bara en liten paus  ;)

 Men det är ett snabbt inlägg detta, förresten vad fan är det som händer i Gällivare? sjukt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0