Skit tisdag

Jag skulle vara så duktig att tvätta idag kl.07.00, men jag klarade inte av att kliva upp så jag har legat som förlamad i sängen till 10. sminkade mig lite hastigt och drog till skolan, måste säga att det var himla skönt att cykla till skolan i lugn och ro, annars har jag alltid så bråttomt och får trampa som en galning!

Men men dagen har inte börjar bra.. Idag på svenskan börjar Lena svammla om att vi ska på vårdag på Kvinnersta den 28 maj.  (Kvinnersta är bonde skolan.) Och vi kommer hem kl.15.00. Kul för balen börjar kring 19.00, nog för att det är 4 timmar, men då ska man hem, hinna äta nått snabbt, klä på sig, sminka sig och fixa håret. jag har ju ingen direkt lust till att stressa, det ska ju vara en rolig dag ?  Lena tyckte iaf att jag var dum som inte kunde vara med på det och att det är såå onaturligt att sminka sig (!)

Skit samma.. nu ska jag deppa lite, vill ha en snus, dock har jag ingen och det är väl bra.

Nu ska jag och Emy ha möte med Cicci, gymnasierektorn, hon vill prata med några avgångselever från varje linje.

Sen ska vi börja på Emys balfrisyr =)  åh jag skulle också vilja ha nån rolig frilla, men har så kort hår så. det frå bli nått enkelt;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0