Oh mama can't you tell

Nu har jag bänkat mig framför datorn och det betyder plugg. känner mig inte så super taggad för det men det måste göras.. tänkte även smöra lite för en lärare så jag ska få skippa en lektion hehe

programrådet var iaf riktigt kul och jag blev peppad inför balen och jag tror nu faktiskt att det kommer bli riktigt kul! god mat, dricka och dans kan väl inte bli dåligt? Jag ska försöka vara riktigt positiv framöver!

Har även fått skivan med projektarbetet, så jag tänkte visa den sen ifall det är nån som vill se den =)

jag har nog inte så mkt mer att berätta just nu, men jag lovar det kommer nog säkert nått nytt snart om jag känner mig själv ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0