No doubt you look so fine ;P

Torsdag och det betyder nästan helg!  Jag måste bara härda ut religionen som börjar om 15 minuter, plus nationella provet i engelska B som är imorgon!  Men sen är jag redo för en fullspäckad eller en riktig slapp helg :)

Mina planer då?
Jag tänkte åka till Göteborg och hälsa på lilla pappa. Tänkte även hälsa på Helena som bor där =) Nå helgen är planerad för billiga saker. Är det fint väder skulle jag vilja åka till slottsskogen och tönt mig, äta glass och kolla på djur =) Sen hade även pappa bokat nått bord på nån fin restaurang (?) han är ju galen, men vi ser ju =)

Idag skoldagen inte vart någon vidare succé, jag nickade till på rasten mellan engelskan och svenskan, Sara och Emma tyckte det var skit kul och skrattade och tog kort hela tiden, hah kan tänka mig att jag är en vacker syn ;)

Sen hade vi studentmöte, där vi diskuterade champagnefrukosten, flaket, olika tider osv. Kan meddela att champagnefrukosten blir i parken vid Åbacken! tror det kommer bli kalas för risbergskagänget kommer vara där innan dom drar vidare mot skolan;D

Flaket har vi som mest problem med. vi har inte hittat nått och akut hjälp. så om nån vet nått är de bara att höra av sig.

Nej nu ska jag gå och ha religion i 1 timme och 40 minuter. Can't wait ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0