Nationella

Jag har nyss avslutat nationella i engelska B. Såklart lyckades jag missa bussen imorse, försökte vara optimistisk när jag såg bussen rulla mot phragmensvägen, att jag kanske kunde springa i kapp den till rynninge, men icke icke, så jag fick traska mot bromsplan och önska att jag hade tur med 11:an lr 16, nej dom gick 08.04, alltså 10 minuter innan provet började. men jag kom bara 5 minuter försent och Lena var snäll mot mig =) Det var ju faktiskt inte meningen!

Provet var lite små knepigt, man var tvungen att läsa om texterna hela tiden, och i en text handlade varje fråga om nått ord jag inte hade nån aning om vad det var : queue (?) Är det jag som är kass på engelska, men vad fan betyder det! måste nästan slå upp det nu hah men jag tror iaf att det gick hyffsat. Så nu är det 40 minuter innan vi börjar, idrott men jag har inga kläder, visste inte hur länge jag skulle hålla på med provet..

Sen 13.05 går tåget mot Göteborg, tänkte få lite plugg klart när jag väl sitter där i 3 timmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0