Nationella Engelska B

Ja nu var sista nationella provet klart! Vi skulle skriva en "uppsats" på engelska om ett visst ämne. ja ni vet!  Hur som helst gick det förvånadsvärt bra, och jag är riktigt nöjd med det jag skrev, så nu återstår det att de hur det gick.. Det kommer säkert finnas massor av fel som man själv inte ser medan man skriver....

men men mer news? Jag såg på mission impossible igår, en riktigt bra film som jag serr flera gånger, men glömt bort allt.. dock somnade jag under filmen, var väl helt utbränd efter min trotsallt lugna helg i götet =)

Just nu sitter jag iaf med Mia i biblioteket, har 2 ½ timme kvar av min "håltimme"

Planer idag är: Köpa nya hörlurar (har egentligen inte råd men måste)
Kolla klockan i affären (datum och dag stämmer inte)
simma i Gustavsvik
städa
plugga

så lite att göra=) nu ska vi väl gå och äta snart =) håller tummarna på nått ätbart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0