Modevisning på elite hotel

Igår var jag på modevisningenelite hotel.. Kläder och modeVirginska visade upp kläder de har gjort under åren. Även frisör tvåorna hjälpte till att sminka och fixa håretmodellerna och floristerna gjorde blommor :)
Det var faktiskt himla roligt, träffade även Sara, alexandra, Jenny, Nadja och Annas familj :P Fick en plats längst fram så det var lite svårt att få bra kort men jag har gjort mitt bästa. Och jag tog inte kort på
alla :)

enjoy ;) 

Och nu är det så att jag inte känner nån av dom förutom Anna, så det är bara Anna ni kan klicka upp. tänkte att det är dumt att lägga upp på folk som inte vet =) Och man ser ju rätt så bra ändå =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0