mina senaste timmar:S

Helt otroligt.. Jag var som sagt och simmade idag, 1 km ( stolt, oh ja) Men det var inte så jävla kul att simma, nå klasser som skulle ha lektioner var där och jävlades dom svänge och skrek och slängde folk i poolen, hoppade i tornet och kom med kommentarer - tjehnna  bruden, kollade upp och ner..   ah bryden jag känner igen dig! wah det var du på cykeln vah heghöh :P

hahahah

När alla väl kom ner i "motionsspåret" så simmade dom inte ens rätt väg, så det kunde helt plötsligt komma någon rakt mot en.. 
Det värsta var att dom var typ lika gamla som mig, jag hade tyckt att det var lite pinsamt att ha sånna i min klass lr att undervisa en klass som inte kan uppföra sig. haha
gasch jag låter som världens tjat tant! jag kanske borde ha döpt min blogg till tjattanten.blogg.se ist? fan att jag inte kom på det, nu ids jag fan inte börja en ny ;D

Nå vad hände mer? Jag cyklade genom stan, hade på känn att det var något jag skulle köpa, men kom aldrig på vad.  det var först vid järntorget jag kom på att jag behövde nya hörlurar och jag orkade inte cyklade tillbaka till clas ohlsons, men då hittade jag expert på kompassen.

Och vet ni VAD! Kompassen är som arkaden. jag tänkte på det jätte mkt idag.. en del affärer, lite här och där men ändå jävligt tomt.. Det är trist att dom inte kan få dit fler affärer, kanske dom har samma problemas som arkaden ;)

However så saknar jag arkaden, man var alltid där och köpte kläder=)


yeye När jag cyklade hem var jag 1 meter från att dö. lr ja bryta benet lr nått dylikt iaf. jag cyklade ut vid vägen och en bil kommer, jag han precis stanna. det hade kunnat gå rikigt illa det där..  Jag säger ju att jag inte borde cykla i traffiken..
Men jag kommit över högfärdheten i att "blinka" i varje korsning.  typ ;P


Nej noog svammlat ;D Nu ska jag äta plättar! Jag vet att det ska bli riktigt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0