Måndag

Drog mig hemåt vid 8 tiden från Sanna, fick låna en tröja men såklart glömde jag min jeans jacka:( så jag måste kämpa mig mot åbacken idag för att hämta den (i regnet)   när jag kom hem igår så käkade jag lite mat och drog därefter mot Krille där Anna, Janne och robban  var.. Dom satt och kollade på massa fyllefilmer som spelat in haha jobbigt va!

Idag försov jag mig i vanlig ordning.. vaknade 07.40 och skolan började 8.30.. jag vaknde tung om hjärtat, nej jag hann intem ed min franska manikyr, så jag ser ut som barbie med sönder bitna rosa naglar haha 

Men nu ska jag skriva ut ett arbete och sen har jag kultur och stil historia i kanske 30 minuter. sen har jag programråd där vi får fika ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0