ljuset, hoppet!

Nu har jag skickat det sista naturkunskaps häftet till min mejl som jag sen ska skriva ut imorrn. tror det blev totalt 12 sidor? eller 13 haha men nu är jag klar! har funderat på om jag ska göra MVG uppgiften, den har som inte blivit av men jag tror fan jag ska göra det! så jag ska kolla upp på google nu och se om jag kan hitta nån intressant information, det är ju lika att göra det nu när man sitter här =)

Idag har jag som mest suttit hemma, vaknade vid 1 tiden och kände mig lat, men jag lyckades göra lite lunch och börja plugga.. kollat lite tv, sen gick jag till parken där Krille och Jennie låg och solade.. Det kanske blir lite minigolf ikv =) får se om jag kan hitta nå lösa pengar, det börjar bli lite knapert för Matilda, vilken lovande ekonomi bruden! Men imorrn kommer pengarna och jag tänkte även kanske få roa mig med lite shopping, vi ser, vi ser!

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0