Hårig som en karl!

Blir lite små galen snart.. Vi ska få prova att vaxa på Iv- valet så jag har sparat ut rejält på mina ben.. dom är håriga som satan i gatan och jag hoppas nästan att det inte blir allt för varmt i helgen så jag måste showa upp mina karl ben ;D



Nu är jag iaf hemma efter en jätte trevlig skoldag =)  Idag på salongen så fick vi göra om ettorna.. Jag fick Baura i mina händer, tjejen med det underbara håret men även det längsta och trullsigt:P (vet inte hur man ska förklara) Lockigt också=)   Jag gjorde iaf folie slingor med 3 % + blekning... vi gjorde inte så jätte mkt slingor som man normalt brukar göra men ändå blev det tre burkar med 45 ml väte och 1 skopa blekning! mkt =)
Kristina från tvåan hjälpte mig också =)
Jag blev iaf super nöjd! (får väl hoppas Baura också är det) )( Och nu är alla ettor helt omgjorda och snygga i håret.. nu saknar bara vi treor..

Så på tisdag ska jag skippa min sovmorgon och kila till skolan där jag ska få mitt hår pyssslat och jag kan lova att jag längtar! Vill göra nått annorlunda NU!!



Nej nu ska jag försöka läsa lite ur min engelska bok. läste 100 sidor igår (kunde inte somna) så nu har jag bara 100 sidor kvar! fan nu ska jag bli klar med den! Kan iaf meddela att den är bra=)

Sen klockan 18.00 Ska jag och Mia på möte på Café 019, det ska bli trevligt, var längesen jag var där så.. Har en känsla av att jag inte kommer känna igen så många där.. men det gör inget..

pusssochheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0