Göteborg

Yes nu sitter jag i Göteborg och jag klagar då inte=) Känns skönt med lite omväxling! Pappa hämtade mig halv 5 från stationen och vi gav oss iväg till Italienska klubben och käkade lite mat =) Det är så kul där och höra all italienska, det är som utomlands hah synd att man inte förstår nått.. men det är iaf trevligt där med mkt liv och rörelse, Sen har vi handlat lite mat och nu sitter vi hos pappa, han har somnat i fåtöljen och jag sitter här och nördar medan jag kollar på CSI, blir att bara sitta och kolla film ikv.. och man har ju några att välja på, en massa bra på tv ikv!!

Imorrn ska jag och pappa gå och äta brak lunch på nån fin restaurang sen blir det slottsskogen (om vädret tillåter) sen ska jag och Helena till Aref och Kristina, och det ska bli grymt kul för dom har jag intr träffat på åratal, det är kompisar till mamma om ni undrar =)

Men nu ska jag slänga mig framför tv:n! peace out!

ps: Folk tyckte nog jag var lite knäpp på stationen idag i gbg, det kom en duva (har fobi för fåglar) Jag satt och stampade, hjärat stod still, jag hade den med blicken hela tiden och såg framför mig hur den skulle attackera mig. en tant och en kille satt i samma länga till bänken som mig, och tanten började snacka om duvan, jag bara nickade och skrattade nervös - Hehe ja jag är rädd för fåglar, lr jag har fobi för dom. 
Jag fick en liten dumstämpel på köpet! Killen kollade konstigt och lite småskrattande för sig själv medan tanten såg helt oförstående (hur kan man vara rädd för fåglar?) 

Jag har mina konstiga saker för mig, jag är faktiskt lite små skraj för rulltrappor också, jag tror alltid att skosnörerna ska fasta och sen fastnar hela jag och dras ner haha men än så länge har det inte hänt. men dock har jag fastnat med en väska i pelaren mot rulltrappan, det bildades en lång pinsam kö, men jag kom ut lite röd om kinderna och låtsades som ingenting.
Dock har dom tagit bort de där pelarna till mig glädje, kanske någon fler hade råkat ut för samma ;) Nått att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0