Godnatt

Nu ska jag gå och se en film som börjar om typ 10 minuter. den hetter John Q tror jag? Den verkade iaf bra. Jag har köpt lite popcorn och en äppelcider som jag ska njuta av nu.. och sen blir det sängen för mig. har en tvätttid kl.10.00 imorrn som jag absolut INTE får missa.. annars dör jag. jag antar att jag helt enkelt för krypa mig upp ur sängen och slänga i allt..

tänkte även försöka springa in på gymmet en stund och cykla och kanske pumpa lite muskler. Sen blir det att göra en lady makeup på Annlis och sen biiiio :D

Toppen lördag alltså ;) Vi ses!


här kommer nån ego bild på mig ;P
hade väl lite trist innan modevisningen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt och sommrig bild på dig :)

2009-05-16 @ 17:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0