Funktionär på draget

Idag frågade Emy mig om jag ville vara med på draget som funktionär och jag tänkte - visst varför inte.

Kan berätta att Draget är en tävling med RGD & RGH/S (tror jag) Och vi tävlar mot andra skolor, så det är Virginska (min skola) mot Risbergska och Tullängskolan.. sen vet jag inte om kvinnersta ska vara med.
Det kommer vara en massa tävlingar och på slutet den sista avgörande. dragkampen!
Jag har faktiskt aldrig varit på Draget för varje år så har vi haft praktik hela maj, så det blir kul att få se hur det är. Och det roliga är att jag och Mia kommer jobbar ihop, och vi kommer ha en tävling som vi kommer hålla koll på osv.
Äsch vi ser ju =) Jag ser iaf framemot det!
Men nu måste vi hitta folk som vill vara med! Så det är bara att anmäla er, det finns planscher på skolan som Emy har slängt upp idag! Och sen ska jag väl försöka smöra in mig i några på dom andra skolorna att joina,

Kvällen kommer iaf sluta på 019 (vad jag förstod det) och där har dom hyrt sumodräkter :P och popcorn ;D
Och sen tänkte jag försöka få med mig folk på en ölare på stan ;D Vi är ju trotsallt lediga på torsdag :D

Nej nu ska jag in på rummet och duscha, har precis kommit från träningen och svetten rinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0