fredagen

Igår vankades en jätte god middag på hellas=) tog en oxfile med gorgonzola och jag blev proppmätt :P sen gick jag och Oski till O'learys och väntade på bion som skulle börja 21.30.. vi tog en öl och kollade på gamlingarna som roade sig med after work =)   Det roligaste var en brud som satt bredvid oss som blev uppraggad hela tiden, hon hade minst 4 killar runt sig och dom berättade roliga historier hah  men det roligaste var en kille som skulle verka smart (?)

han- om du tar 1 öl och sen en till öl så blir det 2 öl.
Oskar muttrar för mig- matematik på högsta nivå

haha

Vi såg iaf fast & furious och jag måste säga att jag tyckte den var grym! helt klockren film :P nog för att jag älskar alla dom filmer:P går inte få nog!



Sen efter filmen tog vi en till tripp till O'learys där det var AC/DC kväll och dom hade live band =) fullt med folk och mest oldies:P det var alla möjliga människor.. haha ja vad man får skratta!  men det bästa var nog när vi stod och kollade på bandet och 3 tjejer ställer sig bakom oss.

en tjej- alltså den där sångaren, han skulle jag vilja göra DET med! fatta! 
haha sen gick dom mot scenen :P 

värst vad tjuvlyssnat det blev  =)

Vid 12 tiden åkte jag hem och poppade popcorn och låg i sängen och läste =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0