fredag- vill hem till lägenheten!

Jag ska berätta om vårruset och allt lite senare om jag hinner när jag kommer hem.. det råkar vara så att jag är så dum och råkar glömma kortlåset i lägenheten så jag kommer inte in förrän klockan 3 när personalen kommer dit. känns surt, plus att biblioteket stänger kl.14.00 så vad ska jag göra tills dess? kanske kan hitta Mia och joina henne..

Kan säga att jag fick en allergisk reaktion efter vårruset igår, bestämde mig för att åka till akuten när det bara blev värre och värre i läppen så efter nån timme stack jag dit.. jag fick träffa 2 sjuksköterskor nästan på en gång och fick lite medicin, sen skulle det lugna sig i 1 timme.. medan så kom Oskar som hade jour på sjukhuset och gjorde mig sällskap.. det kändes som om alla stirra på mig haha .. sen fick jag träffa läkaren lite efter 11 på kvällen.. och då hade svullnaden gått ner..  men ifall jag fortfarande var svullen så skulle jag ta en tablett på morgonen och på kvällen.. och det var svullet idag, så jag slängde ner den, nu är jag helt död.. vill bara lägga mig på golvet och soooova!  men men

när jag kommer hem ska jag försöka hinna lägga in bilderna och berätta lite om vårruset :D men batteriet är visst slut..

Ikväll ska jag på modevisningen som är kl.19.00 och det ska bli riktigt trevligt =) alltid kul när sånt händer! och Anna ska ju gå där så det är kul!

Men annars blir det bara lugnt ikv, ska slänga mig ner i sängen och se på film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0