Eurovision contest

Nu har tävlingen börjat och jag har missat början... åh nej nej nej... Jag klarar mig, men jag tänkte faktiskt tjuvkolla lite.. svälja min stolthet och bita ihop i 3 låtar. till slut brukar jag tröttna och göra vad som helst för att slippa.. Jag sitter och zappar i några timmar tills varje land ska tillkänna ge sina röster, jag gillar sammanfattningen och man skrattar alltid lika mycket när Sverige inte nämns under de första 10 ländernas röster. Sverige som var så bomb säkra på att vår låt och såg en väldigt stor vinnar potential i den..  ack fel igen.. Men vi ser hur det går ikv. jag har nog aldrig hört Sveriges låt, iaf inte hela så jag ska inte säga nått.. men vi säger glitter och glamour åt denna lördags kväll ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0