=)

Jag har fått låna Sannas dator för att lägga in låtar på min mp3, jag höll på att bli tokig på mina låtar jag haft inne tidigare, man blir ju så less fort. men det blir mest lugna låtar.. Men helt ärligt hade jag kunnat sitta här hela natten bara för att lyssna igenom alla låtar! men det går ju icke..

Jag börjar bli alldeles för hungrig och trött.. men det ska bli skönt när skolan börjar på måndag, det betyder bara att det går fortare och fortare tills man sticker härifrån, börjar ärligt bli riktigt less..


påtal om less, jag hade en jätte konstig dröm, och vaknade med en förvånad min i ansiktet och försökte glömma allt..haha men den var så ironisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0