En dag på skolan

Vilken skoldag! hade egen hårvård från 8.30 till 11.30 och helst hade vi behövt minst 1 timme till på mitt hår..
Jag har blekt håret och sen lagt i en toning på 8 och 10.. Men resultatet blev aningen rött hmmm men har lagt i en ny färg jag köpte på affären.. Det blev lite bättre iaf.. mer jämt och lite mörkare. men resultatet blev väl inte riktigt vad jag tänkt mig men äsch vi ser väl vad som händer i framtiden =) det kanske känns bättre när man väl får slänga på sig lite smink :P

Efter hårvården fick vi slänga i oss maten och sen springa upp till 5:an för svenska... sen snabbt ner till Iv-valet där det vankades vaxning;D Vi började med Saras monsterhairrrryyy ben ;D sen vaxade Stina mina ben =)  Var lite smått nervös men det gjorde inte så jätte ont.. så jag ska nog fortsätta med det där, helt babylena ben =)

Efter vaxningen och alla hade gått hem så klippte jag Sara och kom hem runt halv 5.  sjukt trött, ville bara slänga mig på marken och sova, men jag pallrade mig till maten och möttes av fiskburgare (suck) men det fanns klyftpotatisar så jag knaprade på dom så vackert, och kocken var så snäll och gjorde extra knapriga klyftpotatisar till mig :P

När jag kom hem hjälpte Emma mig med att lägga på  färgen i håret  mig, sen har jag pluggat och nu sitter jag här..

Wow ingen paus... men på torsdag får vi sova!

Jag var faktiskt duktig och tog lite kort idag på salongen :) Men jag kan varna er för att det inte är så vackra bilder. jag osminkad, men ta det för de är!






Den nakna sanningen haha! men nu ser ni före och efter färgningen hemma.
Visst blev det lite bättre efter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0