Efterlyser deltagare till draget för Virginska skolan!



Hade nyss möte, det gick snabbare än tänkt och jag känner mig peppad! bara 1 vecka kvar ;D Det är endel som ska ordnas och det största problemet för mig och Mia är att vi är för få deltagareVirginska.. det måsta vara 8 sammanlagt och jag tror vi bara är 3... och vi behöver fler döva i laget! Så sprid det här nu!!  Det kommer bli en kanon dag och det är faktiskt så att Risbergska har för många personer som vill vara med så de måste lotta.. så det kommer bli jätte mkt folk där, det är visst även nån tävling för döva den här helgen så det kommer folk från hela världen (!) lr Sverige haha kommer inte ihåg =)

Men som sagt, anmäl er hos mig eller Mia Nordström, eller så säger ni bara till nån som känner oss så för de över det till oss =) 

Som jag skrivit tidigare så blir det prisutdelning (fina priser) och sumo brottning och det håller på till 23.00 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0