cuttad

Jag och Mia kom på att hon skulle klippa mig när vi ändå hade håltimme. sagt och gjort! Jag är överlycklig för mitt hår har vart rent ut sagt kaos!!!!! Nu är det lent och mjuk och luggen är borta, har en snelugg som ska växas... så jag är lycklig!

Det negativa med dagen är att arbetsmiljö och säkerheten blev inställd... Vi hade redovisningen idag och jag hade verkligen sett fram emot det! men men vi får väl ta det någon annan gång (nog för att jag inte vet när vi ska hinna med det) 

Men nu har jag kultur och stilhistoria kvar.. och jag är inte klar. typiskt mig va.. alltid i sista minuten.. nej Matilda ett sista ryck nu sen är du fri från skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0