Blomdahl

Kan berätta en annan rolig grej som hänt i veckan. Blomdahl kom till skolan igår och berättade lite om hur deras produkter fungerade. Hon pratade om varför det kan vara bra att ha det på sin salong och hur det kan gynna en, många tänker nog att man inte får så många kunder på det men hon lyckades övertyga mig iaf! Hon berättade om olika verktyg folk använt förr och som fortfarande används på endel salonger och av privat personer. Jag är inget undantag, jag gjorde mina piercingar i läppen med en vanlig nål och is. hehe.. Sen fick även en i klassen få ta hål i örat, Caisa var såklart först och blev den lycklige :P Efter hand så tycker jag att det är lite synd att jag inte räckte upp handen, hade vart nice med ett till hål, som omväxling =) Hur som helst var det lite trist att vi inte fick gå en kurs men vi fick iaf en värdecheck på 500 kr att använda om vi ska gå kursen någon gång i framtiden :) och sånt gillar vi! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0