Balen

Berättade tidigare om balen.. har alltså köpt den där svindyra biljetten till Virginskas bal. 600 kr!
då hoppas jag verkligen att det är riktigt god mat och att det blir mycket folk!

Anna berättade för mig i förrgår att hon har bjudit med Janne, och att det gick bra att jag gick med dem, men det känns så dumt, för dom kommer ändå som gå med varann.. lite knepigt. så jag håller på att ragga balkavaljer. Peter kunde inte för han hade praktik men frågade Jocke idag och han verkade lite små sugen. så jag håller tummarna, hade ju vart lite trevligt att gå med nån.. annars känner jag mig faktiskt inte så jätte positiv till balen men varför inte, det är nått som händer en gång i livet! (iaf sin egen bal) Och sen är det ju efterfest på klaras och det kan bli toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0