Vilket segt

Seriöst i söndags när jag vaknade, jag tror aldrig jag mått så dåligt.. mina ögon stod i kors och jag skämtar verkligen inte, kunde inte ens titta rakt, Men jag har haft otroligt roligt hela helgen nog för att den gett mig en hel del bakis ångest.. ja herregud vad man har skämt ut sig haha

Men på lördagen så åkte vi iaf ut med flotten och det var hur kul som helst! vi hade dunka dunka och vi jag och Ida hoppade i plurret 2 gånger från flotten! det var upp piggande ;D Vi hämtade några andra från sanningslandet och drog till en annan strand på andra sidan. Vi grillade även kött på grillen med majs ;D

på kvällen bastade vi och sen åkte vi partybussen till Lina fallet. Men Lina fallet vette fan.. där lyckades man skämma ut sig totalt,, hade världens disskution med nå små ungar på lågstadiet som måste ha tyckt jag var nån riktigt fyllekärring ;D haha

Men Men på söndag kväll kunde jag inte somna men jag var helt död i kroppen så att kliva upp 05.00 på måndag morgon. ögonen stod fortfarande i kors och det var ett helvete att jobba.. 

Nu blir det nykter för alltid ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0