uttråkad

Jag känner mig lite uttråkad. tror nog jag ska dra på en promenad ifall jag inte måste hämta mamsi från jobbet.. Killarna stack iaf nyss till Jokkmokk..
Jag vill också åka till Jokkmokk.. Var så otroligt längesen jag var där och jag saknar verkligen alla.. men men jag ska försöka boka in en helg =)

Har iaf nyss suttit och kollat i mina tränings böcker som jag fick i födelsedags present av Oskar, och dom är verkligen riktigt bra och man får en massa bra tips! Kanske jag lägger upp några ifall jag hittar bilder på internet.. men inte nu =)

kl.21.00 är det the pacifierkanal 9, och den är lite små rolig :P  Jag orkar inte förklara vad den handlar om för då kommer jag bara säga fel.. men men se den om ni vill =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0