tralala

Måste säga att gårdagen var riktigt rolig. Hanna kom förbi och vi gjorde absolut inget, kollade på bilder från Lansjärv, lyssnade på 60 tals låtar och ljuva svenska sommar.
Sen hamna vi framför synthen och körde melodifestivalens låtar 2010 ;) We got it on tape ;)

Sen vid 12 tiden på kvällen så drog jag till syrran, där var det lite folk som trevligt satt och drack. Vi tog massa  knäppa kort med Annas kamera, som rocker ;D Skjutsade hela ligan till Manuella som var ovanligt tomt men klockan var 02.00 på natten så alla hade 1 timme kvar på krogen, vilket var bra, annars hade vi vart tvungna att vänta i några 1000003482854 år på en pizza.....!
 
Jag slängde mig i soffan igår natt med täcket och drog på filmen på smällen. såklart somnade jag men såg precis klart den. har hunnit duscha och nu ska jag fixa till mig sen ska jag dra på marknaden med Hanna...
Undra vad man ska ha för kläder? naket? Det är så varmt att inget går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0