tröttdubbeltrött

Förlåt för mina jobbiga trötta ord igår..  var på sånt rasande less och trist humör och det är jag på idag också.. vill slänga mig ner på golvet och sova ruset a mig, men sånt har inte jag tid med

Efter att ha jagat runt på flyttlådor (INTA BANANLÅDOR) så hamnade vi på rusta.. bussen var 10 minuter för senad. det regnade, blåste, var sol och glödhet värme.. allt på hela dagen..

Sen åt vi en brak middag på Dannes där magen växte till size 60000 och vi knallade mot bussen.

Nu har jag smitit in i datarummet... ska packa grejer i lådorna och sen dricka vin.. blir utgång ikv =) hur ska jag hinna göra mig anständig? vi ser vi ser ;D

hur som helst köpte jag nya skor idag. jag köpte alltså =)

mamma skriker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0