trött men pigg

tjejerna stack precis, tänkte slå på G.I Jane som jag började se på idag, en riktigt bra film.. men samtidigt känner jag mig rastlös.. vill göra nått men ändå inte.. men det är nog lika att slänga sig under täcket och njuta av sista natten man slipper gå och lägga kl.20.00 =)  Nu är det iaf bara 2 veckor kvar av det jobbet och att kliva upp 05.00, men jag kommer ändå sakna tanterna, man får sig ett gott skratt praktiskt taget hela tiden =)

Jag har förresten glömt att berätta att jag har färgat håret mörkt igen.. så nu är jag i mitt rätt element, en brunett utan dess like ;)  men det råkade bli en toning, såg det först i kön och jag orkade inte vända bara för att ställa mig sist igen... men jag lär väl köpa mig en färg sen =)  på ett sätt saknar jag det ljusa men det blev så komplicerat med utväxten..

nej nu ska jag installera msn och sen slänga mig framför tv:n =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0