torsdag!

Kom på en mysko grej. imorrn när jag vaknar så ska jag ta studenten :O rätt så fränisch =) det börja bubbla i magen och äntligen få slippa allt. och lämna det gamla för att ta in en massa härligt nya grejer =)

Igår var det vilt, det var nog jag som var mest vild! hahah men det säger vi tummen upp för, för även om det var galet så var det riktigt, riktigt kul!  haha

mamma har hållt på att städa i min lägenhet hela dagen, hon är så duktig och jag är inte så hajj på sånt där så jag har väl försökt lite..

men jag klev faktiskt upp kl.10.00 efter party på krogen så det var duktigt gjort =)

Vi ska iaf snart tralla ner till stan. jag  börjar bli lite hungrig och jag vill se folk istället för att sitta i lägenheten och deppa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0