Söndagen som aldrig får försvinna.

Jag från nästan ångest, imorrn måste man stappla sig upp 05.00 och gå till jobbet, jag erkänner, jag hade hellre legat i sängen och sovit hela dagarna, men sånt går icke...

Hur som helst så har helgen vart okej.. på fredag hade vi en "sommarfest" som studentfest med lite buffé mat och sånt gott ;P sen stack vi på nån fest och sen nån till. sen skulle alla på krogen och jag kände inte riktigt för det så jag drog hem och la mig :P

Igår var jag på 50 års fest, riktigt trevlig, men sen när jag skulle åka så upptäcker jag att familjen min stuckit utan mig, shyrre.. men men Rogge kom och hämtade mig, skjutsade mig till nån fest och sen drog vi till Nunis..

Nunis var okej, jag tappade alla men egentligen så var jag inte där med någon speciell.. haha men sen hittade jag syrran, vi dansade lite bugg (det visade sig att jag var kass) och tjuvdrack rödvin bakom danslogen :P Ida drog ihop lögner om att hon vunnit flera 100 000 tusen på trav för någon gubbe och jag skulle visst få följa med till USA ;D

jao jao kom hem före 3 tiden och small i sängen.. :)

Nu håller jag på att tappa upp vatten i badkaret.... =)
Sen ska jag ta ut Mollan på en promenix..

Måste bara visa nå bilder på hunden som min moster har köpt :P den va på besök hos oss i fredags, så söt att man smälter:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0