som att sova på golvet

Jag ska snart smälla mig ner i sängen, är helt död efter en måndag på jobbet. Det var nemas problemas att kliva upp 5 på morgonen men när jag väl började arbeta kände jag hur jag bara sänkte och sänkte..

Direkt efter jobbet gick jag till sjukhusets gym och cyklade i 20 minuter, svetten rann och jag ville lägga av redan efter 5 minuter men min vilje kraft fick mig att fortsätta, jag ska nog försöka cykla varje dag. men torsdag och fredag blir det nog inte av. men jag hann aldrig köra nått styrketränings pass.

Jag har även hunnit med att göra stan. gick till Åhlins där jag skulle prova ut storleken på en ring jag fått av Hanna, Linnea och Mariann =) den är jätte fin men den i silver kommer först i mitten av juli :(

Sen har jag kollat om jag hittar nått för midsommar men det gick trögt, det fick bli ett vitt sommar linne och 3 trosor till priset av 2 (Vilket klipp) haha

Sen var jag hos mormor där jag klippte henne, fick lite mat och kaffe. Jag och mormor kollade även i katalog som hon fått låna, Vi kollade vad hon ska ha för peruk när hennes hår börjar falla efter behandlingen. Så de här var nog sista gången jag klippte henne.. Men hon orkade inte sitta så länge..

Nu är jag hemma och ska ramla ner i sängen med min bok snart =)


natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0