Potens givarna

Jag hade klagat lite över min brist på böcker i bokhyllan, jag hade så trist! Så en dag ringde mamma mig och sa att hon köpte en bok, of course blev jag nöjd och kunde knappt bärga mig tills jag skulle få se vad för deckare hon hade trollat fram..

då kommer hon med en liten bok med nått tantigt förband och hette potens givarna..  jaha? den lät ju jätte rolig.
Men mamma sa att de hade rekommenderat boken på bokaffären så jag fick nöjt öppna den och läsa på..

Jag erkänner den var lustig och rolig :P  handlar om 2 tanter i 80 års ålderna som börjar sälja potensökande medel för att kunna skaffa sig en toalett innomhus istället för dasset där ute..  

haha man fick sig en del skratt och man ser sin mormor framför sig:P  så läs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0