piggt

Helt otroligt jag hamnade i säng kvart i 8 och hann läsa kanske 5 sidor i boken sen small jag av! Så jag har varit pigg som bara den hela dagen..

Var även förbi arbetsförmedlingen idag och där fick jag veta att jag fick en chans att göra praktik på en salong här i Gällivare, där jag skulle få 230 kr per dag, kanske inte det jätte bästa men ändå. Jag offrar mer än gärna min semester för att få jobba på salongen. Jag ska iaf gå förbi där och höra med henne, om vad jag skulle få göra.. Ifall jag inte kommer få ta emot nå kunder så blir det nej.. Det finns ingen anledning annars..

Ska även klura ut på mitt CV lite bättre.. Och Roger har scannat in mina betyg som jag faktiskt stolt kan visa upp. blev förvånad över vissa ;P

Har hunnit med gymmet idag igen, 20 minuter på cykeln och lite bröst :P

så nu blir det duschen och sen ska jag klippa Lotta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0