:P

Nej nu ska jag snart gå och hoppa in i duschen sen ska jag gå och sova. det kommer bli en sjukt lång dag imorrn och jag ska upp runt 6 tiden...
Jag hoppas verkligen att det kommer bli roligt. även fast det ska regna så ska vi ha humör!

på morgonen så ska jag iaf ha kofta, jeans och vit tunika sen byter jag om, så jag måste gå omkring med väska. men inte vilken väska som helst utan kånken! haha men då är jag väl trendig? springa ut på trappan med kånken;D

på stan blev jag helt seg, köpte nå presenter, käkade lunch och sen drog vi hem..

Men men imorrn är jag fri! aldrig skolan mer (om jag inte vill) och jag slipper allt och alla.. nu kan man börja göra saker man verkligen vill :P

så puss och snusk på alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0