out and enjoy

Vädret skiftar, ibland är det sol ibland är det moln.. men detta är nog sista dagen som det är fint väder, känns lite trist men samtidigt obetydligt.. om 2 veckor kan det gärna bli fint....

Jag är sugen på att sticka utomlands.. ligga och gassa vid poolen eller på stranden, med en paraply drink i ena handen och en grymt bra bok i andra.. bara slappa och njuta... Det hade vart nått alldeles extra det. Men de lär inte hända. har ändå ingen att åka med..

Sen vill jag även åka ner till Örebro och hälsa på, och ja dra landet runt ;D vilket inte heller lär hända. så jag hoppas nått roligt händer i Gällivare snart.

Men måste säga att en nykter helg var skönt..
 
Nu sitter jag iaf på msn för ovanlighetens skull och Simon är väldens snällaste som har skickat typ 1 miljon låtar till mig,så snart ska jag lyssna igenom dem och fylla min mp3. jag är så otroligt less på alla låtarna jag har..


Idag är jag iaf bjuden på middag hos mormor och morfar.. så jag slipper laga mat :D men jag ska iaf snart börja städa lite i lägenheten. jag har en tendens att låta det bli lite för stökigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0