oh rainy day

Måste säga att går dagen var helt sjukt jävla varm! det gick inte gå, inge stå.. man ville bara slita av sig kläderna och få svalka..  men vi klagar inte.. Satt på alängsbadet och solade med Joanna, Krille och nån annan kille.. dock hoppade jag inte ner i vattnet, kände mig inte så jätte sugen på att mysa med fåglarna..

Idag då? regn, regn, regn.. man vill gå och gräva ner sig och skrika - varför klagade jag igår?  alla i Örebro deppar.. Igår var tanken att åka till Vintrosa för att bada i poolen hos Bettan.. men regn, regn.. vi ska ha nån inomhusaktivitet istället..

torsdag.. vi kampen plus markads afton. det får inte regna då.. samma med studenten. dom säger moln jag säger skjut mig... sån jävla otur man alltid ska ha! det oacceptabelt med dåligt väder på studenten och marknads afton..

jag gråter, jag gråter....

NU ska jag in till mig och deppa.. sen ska jag på studentmiddag med hela RGH OCH RGD.. inte direkt nått att se fram emot. med tanke på gladerkackorna jag tar studenten med,,, det är så jag blir deprimerad.. tråkmånsar hela högen.
(förlåt)



btw har köpt nya klackisar. super snygga =) jag är kär.. jätte kär! sen har jag köpt en ny bikini, nog för att jag såg ut som en valross, men har faktiskt börjat vänja mig med min mage. så gillade jag verkligen bikinin.. (ska se om jag hittar bild sen)   har även köpt mig en student pesent ;D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0