Kebnekaise

Idag gav mamma förslaget till mig att kanske jag, mamma och Ida skulle ta en tripp till Kebnekaise i augusti, och jag är självklart på! Nu måste jag bättra på konditionen rejält, jag orkar inte ens gå upp för en liten backe förrän jag rinner av svett.. Så nu förstår ni att uppdrag nästa är Dundret! Jag ska försöka ta mig tid att traska dit upp minst 1 gång i veckan. Gör jag det mer så är det bra..
 Det blir även perfekt när jag slutar arbeta på sjukhuset då jag inte har tillgång till gymmet nå mer...

Börjar längta =) 

btw tog inte en prommis, jag små joggade lite bara på elljusspåret. bara en kort vända för jag råkade ha med mig vindjackan och det var olidligt av värmen och min kondis är som sagt hemsk, men man ska ta det sakta.. och springer jag 5 minuter idag kanske jag springer 10 minuter imorgon om ni förstår vad jag menar?
Värst vad mkt att se fram emot =)

Men nu tycker jag iaf att mamma ska ringa mig så jag får hämta hem henne innan det blir sängen för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0