Jag säger väl godnatt


Ja nu finns det väl inte så mkt mer att göra förutom rummet. har varit social med data killen i 2 timmar så jag har inte riktigt hunnit med rummet. Så nu ska jag trippa dit och göra mina 100 situps och sen städa till lite så min mamma blir stolt över mig.. Usch känner mig allmänt less på det mest nu.. kan inte dom här 8 arbets dagarna gå nu så jag får göra nått annat.. blir tokig annars..

Förresten, läste på aftonbladet att 12 fans av Michael Jackson har tagit livet av sig på grung av sorg.. Hur sjukt är inte det? Att ta livet av sig för att ens idol har dött..  sick sick......





Jag med min gamla katt med det otroliga namnet kissemajusan..  (jag hade bra fantasi när jag var liten) Men söt som socker var hon allt ;D

Kommentarer
Postat av: stina

Hej!:D

tack så mycket : ) Kul med hjärtan tycker jag, för exakt så har jag o emil i våra förlovningsringar:D Hur är det med duig då? jobbar nått?

2009-07-01 @ 10:45:13
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0