Hello!

brist på dator. jag har ingen dator och Roger vill helst inte låna ut sin till mig, kan kanske bero på att allt teknikt jag rör i förstörs? ;)

I måndags var jag iaf på städet för att skriva på några papper, då frågade Eva mig ifall jag ville börja jobba redan på onsdag.. Ja varför inte?

Så jag började kämpa igår och det är tungt som bara den att kliva upp 5 på morgonen, men jag klarar det och allt rullar på fin fint =)

Igår var vi på balen och kollade, det var sjukt mycket folk! Balen i Örebro är absolut inget att jämföra med i Gällivare! Det är så 1000 gånger större! haha ironsikt va :P

Men men nu ska jag iaf hoppa in i duschen och skrubba mig ren, sen blir det mat som jag desperat längtar efter (som vanligt)

hörs och ses =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0